tisdag 15 november 2011

STÖR GÄRNA - DET ÄR DU SOM BETALAR MIN LÖN


Fika med ditt kommunalråd i opposition. Den 17:e november 13.00-17.00 är det premiär. Sen håller jag på fram till jul (22/12). Sen får jultomtar och nyårsraketer ta över men i mitten på januari är jag tillbaka. Varje torsdag, på Balders i Sollentuna Centrum, fram till sommarens ljumma vindar börjar fläkta
Förutom mig kan du träffa lokal-, landstings- och rikspolitiker i en salig röra, kanske tom Juholt eller Wadelich dyker upp. I såfall lovar jag att berätta det för dig.
Jag bjuder på en kopp kaffe du bjuder på kloka tankar och idéer.Det här är ett ypperligt tillfälle att få lite mer insyn i politiken inte minst den lokala och föra fram dina åsikter till mig och mina partikamrater. Så se till att ta chansen och fika med Freddie! Ingen föranmälan bara att dyka upp!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar